Nespresso exclusieve partner van Nationale Restaurant Week


Nespresso is in 2012 de sponsor van de Nationale Restaurant Week die plaatsvindt van 27 augustus tot en met 4 september. De heerlijke koffie van Nespresso als de perfecte afsluiting van driegangendiner in één van de 800 toprestaurants in Nederland. Reserveren kan via www.restaurantweek.nl.


Nespresso

Nespresso is het gepatenteerde koffiezetsysteem van Nestlé en de naam is afgeleid van de naam van het bedrijf en espresso. Nespresso heeft aansluiting bij de Nationale Restaurant Week gezocht omdat de kwaliteit van de deelnemende restaurants aansluit perfect aansluit bij de koffie-beleving die Nespresso aan haar koffiedrinkers wil bieden.
Managing Director Nespresso Benelux Alexander Schoenegger is enthousiast over de samenwerking omdat volgens hem clubleden van Nespresso een passie hebben voor gastronomie. Nespresso staat garant voor exclusieve koffie uit de beste regio’s van de wereld. En juist daarom is de gedachte van Nespresso om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met restaurants van hoge kwaliteit. Topgerechten met als afsluiting een premium koffie.


De Nationale Restaurant Week

Tijdens de Nationale Restaurant Week kunnen mensen kennismaken met de beste 800 restaurants van Nederland tegen een sterk gereduceerd tarief. De Restaurant Week is een initiatief van de online restaurantgids Diningcity.nl. De zomereditie 2012 duurt van 37 augustus tot en met 4 september en tijdens deze week krijgt men een driegangenlunch voor € 22,50 en een driegangendiner voor € 27,50. Reserveren kan op www.restaurantweek.nl.


Bron: Hospitality Management