Bestellingen vertraagd door overvolle sorteercentra PostNL


Maandag 29 oktober 2018 zijn bij ons magazijn van Koffievergelijk meerdere rolcontainers met pakketten niet meegenomen door de chauffeur van PostNL. Hierdoor kan uw bestelling helaas één tot meerdere dagen vertraagd zijn, onze oprechte excuses hiervoor.

De chauffeur had opdracht gekregen om maar een maximaal aantal rolcontainers mee te nemen, aangezien de sorteercentra van PostNL het verwerken van pakketten op dat moment niet aan konden. We hebben direct aangeboden om zelf onze rolcontainers naar het sorteercentrum in Ede te brengen, maar dit is helaas geweigerd door PostNL.

In ons magazijn is er alles aan gedaan om alle bestellingen tijdig weg te krijgen, maar helaas is dit voor ons overmacht. Het gevolg is dat een aantal bestellingen die vrijdag na 21 uur zijn geplaatst tot en met maandagavond 21.00 uur bij Koffievergelijk vandaag pas worden opgehaald door PostNL of door ons worden gebracht naar een sorteercentrum van PostNL. Deze bestellingen zullen op zijn vroegst woensdag 31 oktober worden aangeboden.

We raden onze klanten aan om op tijd een bestelling te plaatsen, rekening houdend met langere verzendtijden dan normaal, doordat PostNL het vanwege drukte bij PostNL in heel Nederland op sorteercentra. Ons advies is om hier ook rekening mee te houden op momenten als Black Friday op 23 november, sinterklaas- en de kerstperiode. Dus bestel tijdig.

We bieden als Koffievergelijk onze excuses aan voor het ongemak en de vertraging van PostNL.