Bestellingen vertraagd door overvolle sorteercentra PostNL in verband met Black Friday

Dinsdag 27 november zijn bij ons magazijn van Koffievergelijk geen pakketten opgehaald door PostNL. Dit betekent dat alle bestelling die geplaatst zijn tussen maandag 26 november 21.00 uur en dinsdag 27 november 21.00 uur sowieso vertraagd zijn. Uw bestelling zal helaas één tot meerdere dagen vertraagd zijn, onze oprechte excuses hiervoor. In ons magazijn is er alles aan gedaan om alle bestellingen tijdig weg te krijgen, maar helaas is dit voor ons overmacht.

De online aankopen in heel Nederland overtreffen ieders verwachtingen en ondanks het feit dat PostNL het afgelopen jaar behoorlijk in verwerkingsmogelijkheden heeft opgeschaald, hebben zij hun maximale capaciteit door Black Friday bereikt. Dit heeft geleid tot volledig geblokkeerde industrieterreinen en overvolle opslaglocaties. PostNL heeft daarom besloten om dinsdag 27 november meerdere pakketten niet op te halen. Zo ook bij Koffieveregelijk. Met deze drastische maatregel hoopt PostNL de achterstanden te kunnen wegwerken.

PostNL adviseert klanten om de Track & Tracecode goed in de gaten te houden en dat naar verwachting de pakketten in de loop van deze week alsnog worden afgeleverd.

We raden onze klanten aan om op tijd een bestelling te plaatsen, rekening houdend met langere verzendtijden dan normaal, vanwege drukte bij PostNL in sorteercentra in heel Nederland. Ons advies is om hier ook rekening mee te houden op momenten als Sinterklaas en de kerstperiode. Dus bestel tijdig.

We bieden als Koffievergelijk onze excuses aan voor het ongemak en de vertraging van PostNL.