De Amerikaanse restaurantketen Burger King start in Duitsland samen met Sara Lee, bekend van Douwe Egberts en Senseo, in de koffieshops. De Burger King Coffeebar. Jaarlijks moeten er 100 filialen van de restaurantketen worden gemoderniseerd waarbij 90% met een koffieshop wordt uitgerust.
Topman Andreas Bork van Burger King Duitsland heeft dat bekend gemaakt. Dit jaar zullen in Duitsland nog 25 nieuwe filialen worden geopend. Burger King wil de concurrentiestrijd verder aangaan met McDonald’s. De komende jaren zullen er jaarlijks nog een paar honderd nieuwe vestigingen in Duitsland van Burger King bijkomen. En er zijn al ruim 700 Burger King restaurants in Duitsland.
Voor Sara Lee is dit erg goed nieuws. Onlangs heeft men als klant al McDonald’s kwijtgeraakt die is overgestapt naar het Italiaanse koffiemerk Segafredo. En zo schijnen er de laatste tijd nog meer accounts bij Sara Lee weggegaan te zijn.
In de Burger King Coffeebars zal het horecamerk van Sara Lee geschonken gaan worden, Piazza d’Oro.
Bron: Out-of-Home SHOPS
Topman Andreas Bork van Burger King Duitsland heeft dat bekend gemaakt. Dit jaar zullen in Duitsland nog 25 nieuwe filialen worden geopend. Burger King wil de concurrentiestrijd verder aangaan met McDonald’s. De komende jaren zullen er jaarlijks nog een paar honderd nieuwe vestigingen in Duitsland van Burger King bijkomen. En er zijn al ruim 700 Burger King restaurants in Duitsland.
Voor Sara Lee is dit erg goed nieuws. Onlangs heeft men als klant al McDonald’s kwijtgeraakt die is overgestapt naar het Italiaanse koffiemerk Segafredo. En zo schijnen er de laatste tijd nog meer accounts bij Sara Lee weggegaan te zijn.
In de Burger King Coffeebars zal het horecamerk van Sara Lee geschonken gaan worden, Piazza d’Oro.
Bron: Out-of-Home SHOPS