Douwe Egberts en de Efteling gaan de koffie en sprookjeswereld combineren
Heerlijk koffie thuis of buitenshuis is geen sprookje. Douwe Egberts en de Efteling gaan een samenwerking aan waarbij ze de rijkdom van de koffie en sprookjeswereld gaan combineren. Een samenwerking tussen D.E. Master Blenders 1753, merk van het jaar 2012, en het best bezochte attractiepark van Nederland.
Komend jaar moet in het attractiepark en op de winkelvloer van de Efteling de eerste tekenen van de samenwerking zichtbaar worden. Bijvoorbeeld doordat bezoekers overal in het park kunnen genieten van Douwe Egberts koffie en dat er een bijzonder verkooppunt komt… een verkooppunt in de vorm van een koffiemolen. Beide partijen hebben een lange historie en hun merken zijn diep geworteld in de Nederlandse samenleving. En ze zijn dan ook trots op hun samenwerking. De sfeer en uitstraling van Douwe Egberts past uitstekend bij de Efteling.
Vanaf deze week gaat al een actie bij Douwe Egberts van start waarbij klanten kunnen sparen voor € 8,- korting op de Winter Efteling. De actie van beide partijen gaat inspelen op het warme winterse gevoel en wordt ondersteund door een televisiecommercial, Facebook en de Douwe Egberts winkels. De Efteling hoopt in de toekomst nog meer samenwerkingsverbanden aan te gaan met partners die zich als A-merk in de markt positioneren.
Bron: OutOfHome-shops.nl