Gratis Lavazza koffie bewaarblik

Lavazza bewaarblik

Het Lavazza verhaal is als een sprookje over een familie en haar passie voor espresso.


In 1895 begon Luigi Lavazza met het branden en verkopen van hoge kwaliteit koffie in een kleine supermarkt in het historisch centrum in Turijn (Italie). Luigi Lavazza was vastberaden om de perfecte espresso te maken, dus hij begon met het mixen van bonen met verschillende soorten en afkomsten, zo creeerde hij de eerste koffieblends.


Vandaag de dag, na meer dan een eeuw en 4 generaties, is deze supermarkt geworden tot een van de grootste single product organisaties van de wereld. Maar er is niets veranderd: Het behalen van topresultaten door innovaties en kwaliteit van koffie insprireert nog steeds om nieuwe geuren, smaken, kleuren en varianten te creeeren in een kopje Lavazza espresso.


Daarom is Lavazza Italy’s favorite coffee en is deze espresso bekend in de hele wereld.


Lavazza is wereldwijd één van de meest bekende koffiemerken en in Italië het best verkochte koffiemerk. Lavazza staat voor de allerbeste originele Italiaanse cappuccino, espresso en andere koffie specialiteiten.


Lavazza heeft in Italië 4 fabrieken en sinds 2012 ook 1 fabriek in India. In haar geboortestad Turijn heeft Lavazza ook een innovatiecenter, een trainingscenter en 4000 m² laboratoria, trainingsruimten en kantoren.


Wist je dat er in 2011:

-17 miljard kopjes Lavazza koffie zijn gedronken

-2 miljard Lavazza capsules zijn verkocht

-100.000 horeca verkooppunten zijn

-2,5 miljoen Lavazza machines zijn geïnstalleerd


Lavazza heeft in de koffiebonen 3 productlijnen: Qualita Oro, Qualita Rossa en de Caffè Espresso. Alle 3 de varianten zijn bij Koffievergelijk te verkrijgen.


Koffievergelijk heeft in samenwerking met Lavazza vanaf vandaag een leuke actie:

Bij aankoop van minimaal 3 pakken Lavazza koffiebonen krijgt u een GRATIS Lavazza bewaarblik, om verliefd op te worden, erbij (1 blik per bestelling).

Wees er snel bij, want het is een OP=OP actie en u zou dit mooie blik toch niet willen missen.