IJskoffie en kunst in de Kalverstraat in Amsterdam


Café Zeroº is de nieuwe ijskoffie van Ola, volgens Unilever de ideale verfrissing voor onderweg, tijdens de lunch of tussendoor. En om deze nieuwe ijskoffie te promoten, naast een introductieprijs (tot en met 12 mei) van 1 euro, is de Store for Brands in de Kalverstraat tot creatieve ruimte voor klanten en kunstenaars omgetoverd. Laat je inspireren door heerlijke frisse ijskoffie.


De muren van de Store van Brands worden door de kunstenaars Peter van der Helm, Joost Geertsma en Cem Ulucan dagelijks voorzien van prachtige kunstwerken. En als bezoeker mag je na het drinken van de heerlijke ijskoffie Café Zeroº een eigen invulling geven aan het kunstwerk. Laat één van de aanwezige kunstenaars jouw inspiratie weten en laat hem het idee verder vertalen en meenemen in het kunstwerk.


Café Zeroº, onderdeel van Unilever, mikt met deze ijskoffie op de jong volwassenen doelgroep, tussen de 18 en 35 jaar. Die doelgroep is vaak op zoek naar nieuwe producten, druk en onderwek en wat is er dan lekkerder dan een verfrissende ijskoffie voor onderweg in een handige on the go beker.


Het idee achter de promotie met kunstenaars op de hot spot midden in het centrum van Amsterdam ligt in de smaak van koffie. Fijne ijskristalletjes gecombineerd met een heerlijke volle en romige smaak van koffie, dat moet toch wel al je zintuigen prikkelen? En zorgen dat je volop creatieve en inspirerende ideeën krijgt? En dat past volop in de campagne van Café Zeroº. New Creamy Iced Coffee Drink…. Everything starts at Zeroº.


Wil je ook kennismaken met de heerlijke ijskoffie maar woon je niet in de buurt van Amsterdam? Niet getreurd, eind mei start start Ola met een city tour in de (grote) steden, in juni tot en met augustus volgt een online campagne en op Facebook is al van alles te vinden.


Bron: Marketingtribune