Segafredo promoot volop de echte Italiaanse espresso


Il vero espresso italiano, de echte Italiaanse espresso. Dat is waar het Italiaanse bedrijf Segafredo Zanetti bekend om is.


Steeds vaker is het koffiemerk Segafredo te vinden op verschillende culinaire evenementen wereldwijd, van Sydney tot Amsterdam. Zo wil de koffiebrander het authentieke karakter van Italië overbrengen op koffieliefhebbers. En waar kun je dan beter zijn dan op plaatsen waar fijnproevers en levensgenieters samenkomen?


Segafredo Zanetto is nog een echt Italiaans bedrijf. Smaak staat hoog in het vaandel. Koffiemelanges worden met veel zorgen samengesteld om wereldwijd mensen dagelijks door het drinken van een kopje koffie een geluksmoment te bezorgen. Beleving speelt volgens Marketing Manager Merlijn van Loon, verantwoordelijk voor de merken TIKTAK en Segafredo, een grote rol bij het proeven van koffie. Een goede espresso is te herkennen aan de manier waarop deze gezet en geserveerd wordt. Koffieliefhebbers herkennen dit en door deel te nemen aan culinaire evenementen maakt het bedrijf kennis met deze doelgroep. En uiteraard ook andersom.


Het koffiemerk was het afgelopen jaar op vele plekken te bewonderen, bijvoorbeeld bij de Taste of Milano, één van de grootste culinaire evenementen van Italië. Of op de Fine Food Australia beurs te Sydney, één van Sydney’s meest bezocht Italiaanse evenementen.


De komende maanden is het koffiemerk Segafredo Zanetti te bewonderen bij: Taste of Amsterdam – 31 mei t/m 3 juni (http://www.tasteofamsterdam.com/) Highlands Festival (Amersfoort) – 1 & 2 juni (www.highlandsfestival.nl) RetroPop (Emmen) – 9 juni (www.retropop.nl) TT Assen bij Ducati Village (Assen) – 29 & 30 juni (www.tt-assen.com) North Sea Jazz festival (Rotterdam) – 6 t/m 8 juli (www.northseajazz.com/nl)


Bron: Horecavizier.nl