Like Koffievergelijk en maak kans op een Lavazza proefpakket koffiebonen
Ook genieten van heerlijke echte Italiaanse koffie? Lavazza is niet voor niets dé meest gedronken koffiemerken in hét koffieland Italie.
Maak nu kans op een proefpakket koffiebonen van Lavazza, de Lavazza Qualita Rossa, de Lavazza Caffe Espresso en de Lavazza Qualita Oro. Like Koffievergelijk op Facebook of volg ons op Google+ en vertel of laat zien waarom JIJ dit proefpakket koffiebonen zou willen winnen. Verras ons met een leuke en originele inzending.
Actievoorwaarden
Deze actie loop t/m zondag 8 februari 23.59 uur. Dan geeft Koffievergelijk, onder al haar likers en volgers, degene met de leukste reactie een GRATIS proefpakket Lavazza koffiebonen. Deze koffiebonen worden uiteraard gratis toegezonden.
Proefpakket Lavazza koffiebonen
Het proefpakket Lavazza koffiebonen bevat 3 pakken koffie, elk 500 gram, in een mooie rode geschenkverpakking. De volgende smaken zitten er in het pakket: Lavazza Qualita Oro: 100% arabica koffiebonen, die zacht en een intense aroma hebben. Licht verteerbaar en een genot voor de echte koffiekenner. Lavazza Qualita Rossa: 40% milde arabica koffiebonen uit Brazilië en 60% krachtige robusta koffiebonen uit Afrika. Het is een krachtige en rijke koffie en de meest gedronken espresso door Italianen. Lavazza Caffè Espresso: 100% arabica koffiebonen, een prestigieuze melange van Lavazza die een zeer intense aroma al kenmerk heeft. Een koffie die elk moment van de dag kan worden gedronken.
Lavazza
Lavazza is gevestigd in Turijn in Italië en is in 1895 opgericht door Luigi Lavazza. Luigi Lavazza is begonnen als detailhandelaar die koffie ging branden en verkopen. In die tijd verkochten alle koffieverkopers één soort koffie, maar Lavazza mengde verschillende koffiesoorten door elkaar om de perfecte espressosmaken te kunnen creëren. Haar specifieke melanges houdt Lavazza tot op de dag van vandaag nog steeds geheim.
De kwaliteit en het aroma van een Italiaanse espresso verspreiden over de hele wereld is al die jaren de belangrijkste doelstelling van Lavazza geweest. Tegenwoordig is wereldwijd Lavazza het symbool van de Italiaanse espresso geworden. In Italië is Lavazza zelfs de marktleider op het gebied van espresso koffie. Wereldwijd in meer dan 80 landen wordt Lavazza koffie verkocht.
Tegenwoordig is Lavazza S.p.A. nog steeds een familiebedrijf en de vierde generatie van de familie leidt het bedrijf. Er werken meer dan 2000 medewerkers. Om een idee te geven hoe groot Lavazza is: in 2008 zijn er wereldwijd maar liefst 14 miljard kopjes Lavazza koffie gedronken.
Mijn vrouw is een Lavazza Crema e Aroma drinker
en vindt die zo lekker dat ze niet de andere wil uitproberen. Ik Wel,MAAR MIJN VROUW IS DE BAAS
Groeten
Mark